Diesel Place banner

Regulacja tylnej klapy w pojeździe typu Suburban

11K views 11 replies 7 participants last post by  markkarpinen9  
#1 ·
Ok, to nie jest pytanie dotyczące diesla, ale wiem, że wielu z was ma suburbany z lat 90.

Szkło podnoszone w moim '95 suburbanie wydaje się nie siedzieć prawidłowo w stosunku do nadwozia. Poluzowałem nakrętki na zawiasach i udało mi się je trochę popchnąć, ale nadal wydaje się, że to nie jest w porządku. Na podstawie farby na śrubach i nakrętkach zawiasów, nie sądzę, żeby wcześniej coś było regulowane.

Czy to normalne? Czy jest sposób, aby to wyregulować? Zanim spróbowałem wyregulować zawiasy, kołek zatrzasku nie pasował dobrze do zatrzasku. Teraz jest trochę lepiej, ale niewystarczająco, aby zadowolić żonę. Dzięki za wszelkie uwagi.

Wysłane z AutoGuide.com Free App
 
#2 ·
Mój jest przesunięty na jedną stronę. Ale jest równo.

Zastanawiam się, czy tylna klapa ma procedurę regulacji?

Moim problemem jest to, że przełącznik na desce rozdzielczej nie podnosi już szyby, a siłownik działa poprawnie. Klucz w zamku również nie podnosi szyby. Kiedyś tak działało, tak jak jest zaprojektowane.

Pytałem na kilku różnych forach internetowych Suburban/Yukon/Blazer o procedurę regulacji i nic nie uzyskałem.
 
owns 1985 GMC Sierra 6.2 K3500 SRW Manual
#10 ·
Zastanawiam się, czy tylna klapa ma procedurę regulacji?
Skończyło się na tym, że bawiłem się zatrzaskiem szklanej klapy, przesuwając go w górę i w dół i znalazłem idealne miejsce, w którym krzywka odpychająca otwiera szybę!
 
owns 1985 GMC Sierra 6.2 K3500 SRW Manual
#3 ·
Szukałem i szukałem w internecie, ale nie udało mi się znaleźć nic przydatnego. Jedyną rzeczą, która wydaje się możliwa, jest poluzowanie zawiasów, regulacja, a następnie ponowne dokręcenie. Nie ma jednak zbyt dużej regulacji, chyba że istnieje określony sposób, w jaki należy to zrobić.
 
#4 ·
Tutaj tylko spekuluję, ponieważ nie mam Suburbana. Ale czy zawiasy mogły zostać w pewnym momencie wygięte/zgięte zbyt wysoko? Może przez podmuch wiatru lub coś w tym rodzaju? Nie sądzę, żeby amortyzatory to pozwoliły, ale wydaje się to tak odległe, że coś może być wygięte.

Czy jest szansa, że mógłbyś zbadać innego Suba na złomowisku, aby porównać swoje zawiasy z tymi?

To tylko moje 0,02, powodzenia!
Matt
 
  • Like
Reactions: Freddyack
#5 ·
Tutaj tylko spekuluję, ponieważ nie mam Suburbana. Ale czy zawiasy mogły zostać w pewnym momencie wygięte/zgięte zbyt wysoko? Może przez podmuch wiatru lub coś w tym rodzaju? Nie sądzę, żeby amortyzatory na to pozwoliły, ale wydaje się to tak odległe, że coś może być wygięte.

Czy jest szansa, że mógłbyś zbadać innego Suba na złomowisku, aby porównać swoje zawiasy z tymi?

To tylko moje 0,02, powodzenia!
Matt
x2^^^ Zdecydowanie sprawdź zawiasy. Nawet lekkie wygięcie spowoduje, że będą się psuły i z czasem dostają w kość...
 
#6 ·
  • Like
Reactions: grabowski
#8 ·
#9 ·
To, co znalazłem w moim 94 Yukon, to to, że szkło oddzielało się od stalowej ramy wewnątrz. Coś, na co natknąłem się szukając innego włazu, to to, że użyto 2 różnych długości rozpórek. Jeśli Twoja ciężarówka ma niewłaściwe rozpórki lub niewłaściwy właz, spowodowałoby to takie wygięcie. Jeśli został wymieniony, możesz to sprawdzić, zdejmując kawałek plastikowej osłony wewnętrznej, aby sprawdzić, czy kolor stali pasuje do koloru nadwozia.
 
#11 ·
To, co znalazłem w moim 94 Yukon, to oddzielanie się szkła od stalowej ramy po wewnętrznej stronie.
Teraz, kiedy przyglądam się bliżej, to zdecydowanie część problemu. Większe oddzielenie w kierunku góry, dlatego bardziej wystaje u góry.

Wysłane z aplikacji AutoGuide.com Free