Er komen 3 draden uit een stekker in het schutbord. Ik kan me de kleuren nu niet herinneren, maar het zijn 3 draden samen in een lint. Achter de achterbumper onder de achterklep splitsen 2 van deze draden zich in een 2-draads stekker. De derde draad, ik denk dat deze rood of oranje is, gaat nergens heen en heeft aan het uiteinde iets dat eruitziet als een deel van een glazen zekeringhouder. Iemand heeft een achterklep van een veel later model geplaatst en blijkbaar de dingen niet correct aangesloten.
Voor zover ik kan zien, komen er 3 draden uit de achterklep. Het lijkt erop dat 2 van de draden aan elkaar zijn gesplitst en dat die draden en de andere enkele draad naar de 2-draads stekker van hierboven gaan.
Ik weet dat dit waarschijnlijk niet veel zin heeft, maar als ik gewoon een bedradingsschema had, zou ik het kunnen uitzoeken.
Trouwens, als je probeert het raam van binnenuit naar beneden te draaien, kun je merken dat het een zeer zware belasting op het elektrische systeem legt. De contactsleutel lijkt niets te doen.